گیلان اف ایکس بازی Borderlands 3 را رایگان از اپیک گیمز دریافت کنید! - گیلان اف ایکس

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

جشنواره فروش بزرگ اپیک گیمز موسوم به Mega Sale از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و این فروشگاه بازی تخفیف‌های خوبی را برای بازی‌های بزرگ و کوچک خود در نظر گرفته است. البته، در کنار تخفیف‌های هیجان‌انگیز، قرار است ۴ بازی هم در طول برگزاری این جشنواره به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرند که اولین آن‌ها Borderlands 3 است!

این بازی جدید و محبوب که در حالت عادی ۶۰ دلار قیمت دارد، تا ۲۶ مه (۵ خرداد) به صورت رایگان قابل دریافت است و با اضافه کردن آن به اکانت خود می‌توانید برای همیشه این بازی را در اختیار داشته باشید. پس از Borderlands 3 نیز نوبت به بازی رایگان بعدی خواهد رسید که البته هنوز نامش فاش نشده است.

بازی Borderlands 3

Borderlands 3 اولین بار در سال ۲۰۱۹ بر روی پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی ویندوزی (در ابتدا به طور انحصاری از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس بود) و ایکس باکس وان منتشر شد. از زمان انتشار این عنوان، توسعه‌دهنده آن یعنی استودیوی Gearbox Software چندین محتوای دانلودی را برای بازی منتشر کرده که مراحل، مأموریت‌ها، سلاح‌ها و داستان‌های جدیدی را به آن اضافه کرده‌اند. البته، فروشگاه اپیک گیمز تنها نسخه پایه Borderlands 3 را به صورت رایگان ارائه می‌کند و محتواهای اضافی و DLC ها در آن وجود ندارند و باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

در جریان جشنواره فروش Mega Sale اپیک گیمز، بیش از ۱۶۰۰ بازی تخفیف خورده‌اند و کوپن تخفیف ۲۵ درصدی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا در خریدهای خود از آن استفاده کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.